Hello, !

E-pasta adreses autorizācija ir veiksmīga

Mēs novēlam Jums lieliski pavadīt laiku mūsu mājas lapā un iegūt aizraujošu pieredzi, veidojot savus foto produktus.
Turpināt

Hello, !

Atteikšanās no jaunumiem

Jūs esiet veiksmīgi atteikušies no jaunumu saņemšanas e-pastā.
Mēs novēlam Jums lieliski pavadīt laiku mūsu mājas lapā un iegūt aizraujošu pieredzi, veidojot savus foto produktus.
Turpināt
Cienījamie klienti! Vēlamies Jūs informēt, ka pirmdien, 20. novembrī mūsu birojs būs slēgts. Darbu atsāksim 21. novembrī. Atvainojamies par sagātajām neērtībām.
Ir laiks atjaunināt Jūsu pārlūkprogrammu
Picture Happy turpmāk neatbalstīs vecas pārlūkprogrammas
Diemžēl, pārlūkprogramma, kuru Jūs izmantojat ir novecojusi un neatbalsta jaunākās tīmekļa tehnoloģijas, kas ļautu mums sniegt Jums ērtu un baudāmu pieredzi mūsu mājas lapā. Dažas mūsu mājas lapas sadaļas var darboties nepilnīgi vai pat pilnībā atteikt darboties, ja Jūs turpināsiet izmantot Jūsu patreizējo pārlūkprogrammu.
Zemāk ir uzskaitīta daļa no iespējamajām pārlūkprogrammām, kas atbalsta visas jaunākās tehnoloģijas.

Informācijas centrs

Klientu serviss 67132209 info@picturehappy.lv

Kā rīkoties, ja ir problēma ar gatavo pasūtījumu?

Ja Jums ir gadījusies problēma ar gatavo pasūtījumu, vai arī pasūtījums ir ticis Jums izsūtīts, taču neesat to saņēmis, tad, lūdzu, atsūtiet pieteikumu par PROBLĒMGADĪJUMU uz e-pasta adresi info@picturehappy.lv, norādot sekojošu informāciju:

  1.  E-pasta tēmā norādiet "Problēmgadījuma pieteikums".
  2.  Pasūtījuma Nr., kam gadījusies problēma.
  3.  Aprakstiet problēmu.
  4.  Pievienojiet bildes, ja problēmu iespējams vizuāli attēlot.
  5.  Norādiet savu kontaktinformāciju.

Pēc pieteikuma saņemšanas, sazināsimies ar Jums pēc iespējas ātrāk, lai informētu par risinājumu.
Ja nepieciešams, meklēsim ekstraordinārus risinājumus!